~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 1 januari 2011

2011


.....Er is al weer een jaar voorbij.....het lijkt wel alsof het steeds sneller gaat.....Ik ben benieuwd naar wat 2011 voor ons in petto heeft.......een ding is nu al zeker.....Ik ga er weer zoveel mogelijk van genieten......net als van al die leuke en lieve reactie's die ik van jullie krijg.....de laatste tijd had ik niet zoveel zin in bloggen...ik heb dan ook weinig gereageerd bij jullie.....maar ik ben er van overtuigd dat zo maar ineens over zal zijn......en ik weer vol frisse moed verder zal gaan.......2011.....laat maar komen.....ik heb er zin in.......Oliebollen met rozijnen dat is bij ons traditie........

......ein Jahr ist bereits geflogen.....es geht wie es mir scheint immer schneller.....Ich frage mich.....was 2011 für uns auf Lager hat.......eins ist schon sicher.....ich werde es wieder.... so weit wie möglich genießen......Genau wie all die netten und süßen Reaktionen........die ich immer von Ihnen bekommen habe.....Im letzter Zeit hatte ich nicht mehr so viel Lust zum bloggen........Ich habe gelesen aber nur wenige Reaktionen bei euch geschrieben......Aber ich bin davon überzeugt dass es vorübergehend ist.....und es wieder frisch und fröhlich weiter geht.......2011....lass nur kommen......Die Krapfen mit Rosinen sind eine Tradition bei uns......

.....Ik wens jullie allemaal een heel gezond en gelukkig 2011 toe......Ich wünsche Ihnen allen ein sehr schönes neues Jahr......ein gesund und vor Allem ein sehr glückliches 2011.......

15 opmerkingen:

  1. Ha Thea, het zal voor ons allemaal afwachten worden wat 2011 in petto heeft.
    Echter......goede voornemens en plannen maken in dit nieuwe jaar kunnen we natuurlijk wel....

    Ik wens jou en je familie alle goeds en dat het een vruchtbaar jaar mag worden.
    Ik kijk nou al uit naar alles wat groeit en bloeit in jou Tuinhoekje.
    En zal af en toe net als jullie kleinkinderen daar komen snoepen;-)

    Lieve Groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea, dank je wel voor alle goede wensen, ook per post Ja het is weer heerlijk om aan zòn blanco jaar te beginnen. In ieder geval, je hebt er zin in. Dit straalt ervan af. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach maak je niet druk,ik heb ook geen tijd om alles bij te houden met reageren,er word zoveel gepost haha,ook ik ga genieten van wat komen gaat en verlang nu alweer naar het tuinseizoen enne ik lust wel zo`n lekkere oliebol,ik wens je een gelukkig en gezond 2011,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi mama

    Natuurlijk word het een geweldig jaar
    WANT dit word ons jaar de kleinkinderen worden gedoopt en ik je jongste dochter trouwt samen met 1 van je liefste schoonzonen voor de kerk ;-)

    dus we gaan ervoor een geweldig liefdevol 2011,
    En je bent een super moeder schoonmoeder en omi!!

    Dikke kus van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In gedachten ben je vast bij ons.
    Ik voel de energie.
    Een energiek jaar gewenst.
    Niks moet, alles mag.:-)
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmmm lecker!!!Mutzenmandeln sagen wir dazu oder kleine Kräppelchen .Da hast du mich auf die Idee gebracht ,sie auch mal wieder zu machen .Schöne Grüße Oma Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    ich wünsche Dir auch alles, alles Gute für 2011! Die Zeit scheint wirklich von Jahr zu Jahr schneller zu verfliegen, ich bin auch gespannt, was das Jahr 2011 für uns parat hat.
    Deine Krapfen sehen seeehr lecker aus!

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve schat ik wens je een supergoed jaar met je man en je kinderen. heerlijk dat t weer voorbij is en ik ben ook benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren.
    Ik durf geen lange berichten meer te schrijven hier want meestal kan ik niet eens posten. liefs en fijne week. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je goede wensen Thea. Graag wil ik natuurlijk op mijn beurt jou en de jouwen een prachtig nieuwjaar toewensen! Vele groetjes.

    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea,
    Voor het eerst dat ik je blog bekijk. Heel mooi, hoe jij je foto's laat zien. Zoveel tijd en internet hebben wij niet, om dat te doen. Ik heb je link van "Tante Loe".
    Happy New Year van Knabbel en Babbel, truckers in Canada en USA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea...heb jij het winterkoninkje zo kunnen fotograferen???
    In je header, is toch het winterkoninkje? Dit is mijn favoriete vogeltje, maar het dingetje is zooo snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea,

    zuerst möchte ich dir und der Familie ein gutes und gesundes neues Jahr wünschen!

    Mach dir keine Gedanken wegen der Blogger-Unlust, man hat nicht jeden Tag ganz tolle Ideen und man hat auch anderes zu tun. Die Freude am Bloggen kann wieder kommen, aber vielleicht etwas reduziert.

    Auf jeden Fall möchte ich dir einen lieben Gruss senden, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. m.brunnenkreef@home.nldinsdag, 11 januari, 2011

    Hallo thea ;Ik wil je eerst even een gezond 2011 toe wensen en een weer een goed jaar .En hopen dat we straks weer kunnen genieten buiten .Op dit moment regent het hier bly dat de sneeuw weg is ,en dan kryg je regen weer ,Ik heb echt zin in de tuin weer aan het het werk te gaan . maar dat zal nog wel even duren ,Ik ben het nu wel een beetje zat . lieve groetjes mini.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,
    ehmm bakvorm in een bloem,ik weet echt niet wat je bedoeld haha,ik heb wel ronde met plooies zeg maar haha,dat vind ik wel bloemachtig,ook kleintjes,maar ik weet niet precies welke je bedoeld,ik heb de meeste bij Deja-Vu gekocht,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je gaat me toch niet vertellen, dat er niets meer gebeurd is sinds 1 jan

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.