~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 2 februari 2011

VOGELS KIJKEN


.........De staartmees......dat vind ik nog steeds een heel apart vogeltje......zo gezellig ook....net een balletje en altijd in groepjes.....gezellig ...ik hoor ze altijd al voor ik ze zie......Die Schwanzmeise...... Ich finde sie immer noch ein ganz besonderer Vogel......sie haben so viel Spaß.....sehen aus wie einen kleine Ball und sind immer in Gruppen da.....Ich höre sie immer lange bevor ich sie sehe....

......Deze winter heb ik voor het eerst een paar keer een Keep in onze tuin gezien....Mooie vogel.....In diesem Winter habe Ich zum ersten Mal auch Bergfinken im unserem garten gesehen......ein Schöner Vogel.......

.....Roodborstjes blijven ook altijd wat schuw........Rotkehlchen bleiben immer scheu......

9 opmerkingen:

  1. Lieve Thea, Deine Fotos zijn moi....ich liebe es bei Dir nach diesen wunderbaren Collagen zu schaun. Bergfinken und Schwanzmeisen haben wir hier auch gesehen. Wenigstens das hat den Winter ein bisschen aufgehellt.
    Wuff und LG
    Aiko

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea, wat leuk die vogeltjes.Je maak ook van die mooie collage's.Doe je dat met een appart programma??Ik zou dat ook wel willen voor mijn blog.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog " eefsneedle"
    groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, heel charmant, uw vogel beelden.

    Met vriendelijke groet Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, je vogeltjes. Wat zijn ze al veel vaker aan het zingen hè. Ze weten vast dat we het grootste deel van de winter achter de rug hebben:-) Fijne avond Thea.
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vogeltjes, maar ook moooooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,

    schön wieder etwas von dir zu sehen! Es sind ganz bezaubernde Fotos! Besonders das erste gefällt mir.

    Wir sind auf dem Weg in den Frühling!

    Ich schicke dir liebe Grüße, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    ich mag die Schwanzmeisen auch sehr, leider habe ich an unserem Futterhaus im Garten bisher noch keine gesehen. Bei einem Spaziergang letzten Sonntag ist mir jedoch auf einmal ein helles, zartes Gezwitscher aufgefallen und dann habe ich sie gesehen - ein ganzer Schwarm Schwanzmeisen. Leider hatten wir beim Fotografieren nicht so viel Glück wie Du, weil sie so quirlig in den Hecken hin und her geflogen sind. Deine Fotos sind klasse!

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Thea
    Wat een dotje zeg!! en zo mooi gefotografeerd!
    Ik geniet altijd van je vogels!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto´s! Ja, leuk zijn ze he, die staartmezen. Bij ons zie je ze niet veel helaas. Het is inderdaad net een balletje... pluizenballetje...

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.