~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 22 juni 2011

DE TUIN IN JUNI


........Een nieuwe generatie eekhoorns heeft het voederkastje ontdekt..........Eine neue Generation von Eichhörnchen hat die krippe entdeckt...........A new generation of squirrels has discovered the food box .........

......... Nu zijn de rozen nog mooi ..... maar als het niet snel stopt met regenen ......... Nun sind die Rosen schön ..... aber wenn es nicht bald aufhört zu regnen ..... Now the roses are beautiful ..... but if it does not stop raining soon ........

.... De koolmezen hebben ontzettend hard gewerkt.......volgens mij zijn ze intussen aan vakantie toe .......Die Kohlmeisen haben hart gearbeitet ....... sie haben jetzt einen Urlaub verdient ........The great tits have been working hard ........

...........Clematis Multi Blue............

20 opmerkingen:

  1. Die Tierbilder sind einfach herrlich zum Anschauen!
    Trotz Waldnähe habe ich noch nie ein Eichhörnchen bei mir im Garten erblickt!
    Schade!
    LG aus der Schweiz
    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 Zielen één gedachte met de junituin !
    En wat een vogel/eekhoorndrukte, mooi speels vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! dat eekhoorntje..dat mis ik hier nog.
    En nat is het hier niet, nog steeds best wel droog, het is wel shitweer, maar echt veel regenen doet het niet, meer constant miezeren, regende het maar eens flink door, aan dat gemiezer heb je ook niks.

    Oh ja, mijn blauwe hortensia is niet gevoelig voor grondsoort, is gewoon altijd blauw.
    De andere die ik heb wel, de witte wordt wel een roze enzo, maar deze blauwe is altijd blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,
    Deine Eichhörnchen-Fotos sind immer zu süß! Euer Garten ist ein richtiges Naturparadies.

    Wir hatten nicht besonders viel Regen. Es hat in letzter Zeit wie gesagt nur zweimal richtig geregnet, ansonsten waren es immer nur ein paar Tropfen. Unsere Gegend hier ist generell sehr trocken.

    Deine Clematis Multi Blue ist ein Traum!

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat leuk wat leuk dat ze er dit jaar weer zijn!
    Ik zou ook wel eekhoorns in de tuin willen!
    en je rozen ooh mooi die van mij zijn echt helemaal kapot geregend!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto`s,Thea en wat leuk de eekhoorntjes in de tuin,heel bijzonder,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooh! Hebben jullie gewoon een echt eekhoorntje! Wat ontzettend lief en leuk zeg! Die hebben wij hier niet helaas. Dat is echt genieten he, die beestjes kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Thea. Ik zie hier de eekhoorns bijna nooit meer, ondanks de notenboom. Mooie momentopnames van het uitputtende werk van de vogeltjes. Liefs, Marleen.❤(❤

    ik kan hem steeds weer gebruiken. )Hartjes"probleem"dus opgelost.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeft deze nieuwe generatie eekhoorns een ietwat grijzere kop?
    En hoor ik mopperen over regenen, ik dacht dat jullie in Holland zaten te springen om water?
    In ieder geval een fijn weekend, volgens onze meteo wordt het erg warm bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook even in je tuin gewandeld.
    Met veel plezier! En 'jaloers' op de eekhoorntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea, zeer mooie shots van dieren, heb je geslaagd super!

    wensen u een prettig weekend Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had deze dus helemaal gemist :( Leuk zeg gewoon weer een eekhoorn in je tuin. De regen is idd jammer voor de rozen. Ik had witte staan en die zagen er na de bui zo smerig uit dat ik de bloemen allemaal maar geknipt heb. Er komen nu weer allemaal nieuwe knoppen in. Ik zal zaad van de Monarde voor je bewaren en toe sturen en ik wil wel wat van de cyclaam roze van jouw. Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb even gezellig door je tuin gewandeld, mooi!! en je hebt er een volger bij hoor:))

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Es macht mir immer große Freude, deine schönen Fotos anzusehen. Das Eichhörnchen und die Meisen fühlen sich offensichtlich wohl in deinem Garten.

    LG Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In je moestuin gebeurd niet zoveel maar hier is het genieten met eekhoorns en vogeltjes!
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig je foto`s,het regent nog steeds,veel van mijn bloemen liggen echt plat,komt niet meer goed dit jaar,helaas,ik wens je alvast een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,

    Wat een mooi blog is dit,wist niet dat je er meer had.
    Ik kom je hier volgen met dit account,ik ben Maria van ... Niet alles is wit
    Dit account is van mijn andere blog

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele goede avond Thea, leuk dat je een reactie hebt achtergelaten op mijn blog. Ik was even op vakantie dus het duurde even voordat ik je berichtje heb gelezen. Wat een enige foto's. Ik ben jaloers op de foto's van de eekhorens. Ik heb je in mijn bloglijst opgenomen en ga nog even van je mooie plaatjes genieten.
    hrt.groet marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea, via via op je blog gekomen en het ziet er allemaal mooi uit, vooral de tuin.

    Heb mij bij je aangemeld als volger en je bent van harte welkom om een bezoekje te brengen op mijn blog Maison Louise.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.