~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 15 maart 2012

IN MAART BEGINT DE LENTE.....



...... De strenge vorst heeft
een aantal planten
echt geen goed gedaan
maar gelukkig is er nog
wel wat over gebleven
om nu van te genieten
geen probleem
volgend jaar weer
zo is de natuur nu eenmaal

..... Der Frost hat
eine Reihe von Pflanzen
nicht wirklich gut getan
aber zum Glück
gibt es immer noch
einige die wir jetzt genießen
kein Problem nächsten
Jahr kommen sie wieder
so ist nun mal die Natur






...... The frost has a number of plants ...... not really well done .......
but fortunately there is still some stayed on ......... for now enjoy .....
no problem ...... next year they come again .......


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige helleborussen. Fijn he dat de lente zich weer aandiend.
    gr. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Thea, dank je wel voor je meeleven.
    Ja de winter was even heftig maar ik heb er alle vertrouwen in dat het meeste weer goedkomt.Tot irritatie van Willem want die vindt dat bruine struiken eruit moeten haha.
    Zwartkoppen hebben wij hier niet. fijne dag en alvast fijn weekend. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    Frühlingsfotos sind immer willkommen. Danke für Deine schönen Frühlingsblumen.
    ich habe viele Krokusse im Garten. Sicher werden sie von den Staren vernichtet, wenn sie entdeckt werden.

    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo heerlijk! Zag vandaag al een atalanta, koolwitje, citroenvlinder en gehakkelde aurelia! Om van al dat bijen en homel gegons nog maar te zwijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Thea.
    Er is dus nog genoeg moois te zien bij je,na de strenge vorst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier hebben ook een paar planten het begeven, maar dat gebeurd gewoon.

    Je hebt in ieder geval prachtige foto's gemaakt, dit is weer even genieten hoor!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Teha,
    danke für diese wunderschönen Frühlingsboten-Bilder! An solch schönen Blumen kann man sich gar nicht sattsehen!
    Ich wünsch Dir einen schönen Start ins Wochenende!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice photos! I also love thrift shops.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.