~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 29 april 2012

VOORJAARSTUIN





....... Het is voorjaar in onze tuin .......lekker genieten ....


Onze Akebia doet het dit jaar ontzettend goed........
............ wat is het toch een pracht van een klimmer ......
vooral als de zon erop schijnt ......
ik ben nog steeds heel erg blij mee.
het eerste stekje van deze plant kreeg ik ooit van mijn vriendin .......





....... Es ist Frühling in unserem Garten ....... pur Genuss ....


Unsere Akebia ist sehr gut in diesem Jahr ........
............ was ist das für eine Schönheit ......
vor allem, wenn die Sonne scheint ......
Ich bin immer noch sehr glücklich mit dieser Kletterer
die ersten Stecklinge dieser Pflanze
habe Ich damals von meinem Freundin bekommen .....

10 opmerkingen:

  1. Schitterend Thea.
    Hele mooie kleur ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur bloemen Thea. Ik heb al eerder op je blog gezien wat een prachtige kransen je hebt gemaakt van de gesnoeide takken.
    Bij mij in de tuin is ie ook maar nog geen bloemen te zien.
    hartelijke groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plant. De bloemen zijn heel apart en mooi van kleur!
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, dan heb jij geluk!!! want de onze is half bevroren...maar de andere helft bloeit idd ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen, vrij onopvallend eigenlijk. En die plaatjes met tegenlicht, die zijn het mooist. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor je bezoek
    wat een toeval dat je de tentoonstelling van sylvie deleu al bezocht hebt
    groeten
    anni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea..

    Uw Akebia ziet er fantastisch uit.

    Ik wens u mooie dagen in mei ..

    lg Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie bloem,ik heb je gemis groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje lieve Thea is alles goed? je blijft zo lang weg. Ik maka me een beetje zorgen, niets voor jou. dikke knuffel en kom gauw terug hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea.
    Wat een prachtige plant. De kleur is heel erg mooi.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.