~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 24 juni 2012

IN JUNI......

                               Met al die regen van de laatste weken ....... moet je snel zijn  met foto's maken ....na een fikse bui is er vaak niet veel mooi's over ......
Mit viel regen im letzten Wochen ....... müss ich schnell handeln ....... mit Fotos machen .... nach einem schweren Gewitter ...... gibt es oft nicht viel Schönes
 mehr ...... With all the rain of recent weeks ....... you must act quickly to take pictures .... after a heavy thunderstorm ......... there is often not much beautiful ......


                              Wat een schoonheid ..... die Libelle ......
                                        ..... klik even op de foto .....
                                    Was für eine Schönheit ..... Eine Libelle
                                    What a beauty ..... a Dragonfly


De Ridderspoor zag er zo mooi uit .....een paar uur later kwam een fikse onweersbui ....met veel wind en hagel ....toen zijn ze afgeknakt .... jammer....ik heb ze in een vaas gezet .....maar ik zie ze liever aan de plant .....
Die Delphinium sah so wunderschön ..... ein paar Stunden später gab es ein  Gewitter .... mit viel Wind und Hagel .... dann schnappt sie weg .... Leider .... Ich habe sie in eine Vase gestellt ..... aber ich würde lieber sehen, wie sie an der Pflanze stehen
The Delphinium looked so beautiful ..... a few hours later a brisk thunderstorm .... with lots of wind and hail .... then she snaps off .... sorry .... I have them put in a vase ..... but I'd rather see them stand on the plant ........

12 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's,en ja echt Hollands weer,maar achter het raam lekker knutselen is ook weer lekker,toch? groetjes irena,ik ben toch bezig met de hemden van mijn overlijden man tot een quilt te toveren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Thea, je bent er nog....
    Ja, ik zie de bloemen ook liever in de tuin dan in een vaas, gaan ze langer mee.
    Volgens mij hebben jullie nog meer ( hardere) buien gehad dan wij, vreselijk, ben het zo beu die regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende foto's.
    Die liebele!!!!!
    Je tuin ziet er prachtig uit.

    Ik vond je kleinzoon met de worteltjes ook zo leuk.

    Lieve groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wind en regen, een herfstgevoel dat nu al weken duurt; laat die zomer ook voor mij NU maar komen. Wel mooie bloemen laat je ons zien en de libelle is inderdaad een beauty, mooi dat je ze zo op de foto hebt kunnen zetten. Jammer van de Riddersporen. Wellicht ook mooi in de vaas binnen maar toch zie je ze liever buiten in de zon, ben al net zo.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,het wil nog niet echt met de zomer.
    Je laat in ieder geval wel prachtige foto's zien en die van de Libelle is een juweeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,

    wunderschöne Biler aus Deinem Garten hast Du uns gezeigt! Ja, das ist eine schöne Zeit im Jahr, oder?

    Ich wünsch Dir einen guten Start in die neue Woche!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige tuin heb je!

    Ik zie de bloemen ook liever in de tuin staan dan in een vaas.
    Je hebt er in ieder geval mooi foto's van gemaakt voor je archief, zo worden ze niet vergeten.

    Een hele fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Thea....En wat heb je die libelle prachtig op de foto gezet !!!!Hier in mijn tuin is ook heel wat verwaaid. en net als jou heb ik mijn bloemen ook liever fier in de tuin staan dan op een vaas binnen...Ik heb genoten van je hele mooie bloemen..
    lieve groet...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thea wat ben je lang weggeweest. Mooie beelden hoor!
    hartelijke groet
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Thea, wat een mooie prachtige bloemen in uw tuin ... een prachtige foto van de libelle .. ook al heeft geregend, het deed de bloemen goed, zoals ik het zie hier ...

    Ik wens u een mooie zomer tot dan Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Unwetter haben auch hier gewütet, aber wir sind GsD verschont geblieben. Dein Garten sieht aber noch sehr schön aus, und die Libelle ist ein wirkliches Kunstwerk, da kannst Du Dich freuen, dass sie vor Deine Kamera gehüpft ist.
    LG Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wunderschöne fotos hast du wieder gemacht!

    und die libelle...............einfach traumhaft getroffen!!!
    lg gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.