~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 24 augustus 2012

NELLY'S TUIN



............Was ik toch helemaal vergeten
dat ik eind Juni nog wat foto's
had genomen in de tuin van mijn vriendin
ik laat ze nu maar vlug even zien
ook bij haar komt vaak een eekhoorntje kijken
zoals je ziet
ze heeft een boel leuke hoekjes
met allerlei verzamelingen.....

....... völlig vergessen ......dass ich Ende Juni einige Bilder in den Garten meiner Freundin gemacht hatte
Ich lasse sie jetzt gern sehen
auch bei ihr ist oft ein Eichhörnchen zu beobachten
wie Sie sehen können
hat sie viele schöne Ecken
mit verschiedenen Sammlungen ........











8 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Fotos! Besonders die Kränze am Gartenhäuschen sehen toll aus, die Idee muss ich mir mal merken :-)

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en wat ziet het er gezellig uit!
    Fijn weekend!
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt heel knus uit. Ik ben nog steeds een beetje jaloers. Jammer dat de eekhoorn mijn tuin niet bezoekt.
    Fijn weekend Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en het tuinhuisje met die kransen vind ik prachtig.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tuin heeft je vriendin,heel leuk de sfeerhoekjes,al die verschillende kransen vind ik geweldig,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat heeft je vriendin een mooie sfeervolle tuin Ik vind die foto van de klaprozen zo mooi !!!!
    In een eekhoorntje in de tuin wie wil dat nou niet...GEWELDIG TOCH !!
    Lieve groet..ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deine Freundin hat einen sehr schönen Garten, und das Eichhörnchen scheint überhaupt keine Scheu zu haben.
    LG Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sfeervolle tuin heeft je vriendin ! overigens, als je woont in een bosrijke omgeving kun je te maken krijgen met boktor, zeer vervelend. mocht het zover komen dan is de oplossing: boktor gassen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.