~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 26 december 2012

KERSTDINER .....




.... In onze tuin werd vandaag ook een Kerstdiner genuttigd
en zo te zien
smaakte het erg goed

..... In unserem Garten wurde heute ein Weihnachtsessen serviert
und anscheinend hat es
sehr gut geschmeckt


....... De fotos heb ik door het raam geknipt
dubbel glas ...... dat is te zien ......

11 opmerkingen:

  1. Vandaag zat er hier een gaai en een specht tesamen aan de vetbollen! maar een eekhorentje is ook erg leuk. Fijne feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat is dit geweldig,dat je dit zo dichtbij hebt,super,wat een prachtige beestjes zijn het toch,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enig, wat een mooi diertje.
    Bof jij dat je zo leuk getrakteerd wordt met kerst.
    Wij in zuidholland hebben geen eekhorentjes in de tuin.jammer he?

    Nog hele fijne dagen,Lieve groet, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattige, een rode eekhoorn in de tuin! Die hebben we hier in het westen niet en zullen we ook niet krijgen. Tegenwoordig zitten er halsbandparkieten op onze vetbollen, te gek.
    Geniet er van!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief.
    En wat goed,dat je de eekhoorn zo goed op
    de foto hebt kunnen krijgen.
    Bij ons heb ik al een paar keer een eekhoorntje
    in de tuin op het gras gezien,maar nog steeds geen kans
    gehad,om er een foto van te maken.
    Want wat zijn ze snel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassing, mooie foto's heb je ervan kunnen maken.

    Fijne dagen en een goed en gezond nieuwjaar.

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die eekhoorn en wat is hij mooi.Moest gelijk aan mijn zus in Limburg denken ,die heeft ook eekhoorns in haar tuin en ze eten zomers de hazelnotenboom helemaal leeg. Ze gaan zitten voor het keukenraam.....alsof ze zeggen ....zie je het smaakt geweldig haha.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik nog een keertje,Thea.
    Je had het over foto's verwijderen bij Picasa.
    Als je op je Blog berichtjes met foto's verwijdert,zijn
    de foto's of afbeeldingen ook verwijdert van Picasa.
    Dus,ik heb zodoende weer ruimte.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geef hem ens ongelijk, prachtige foto's thea, ik zie geen dubbel glas ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De eekhoorn staat er anders erg duidelijk op ondanks het dubbele glas. Dat lukt mij echt niet om het zo mooi te fotograferen! Erg mooie foto's!!! Bij ons zit er vaak ook eentje in de walnoot bij het huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.