~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 21 februari 2013

LENTE ACHTIG

                                                                                                     
Ondanks de koude van de afgelopen periode
is er in de tuin al het een en ander aan de hand
de sneeuwklokjes stonden laatst al met de kopjes in de sneeuw

.................       Maar ook  de Helleborus laat zich al volop zien

wat zijn dat toch mooie bloemen   .................

het zijn echt een van de mooiste bloemen die ik ken .........


                


.....................................    Trotz der Kälte der letzten Periode ist im Garten schon Viel zu sehen
Die Schneeglöckchen waren zuletzt alle mit ihren Köpfen im Schnee  ....................


                                                          

..................... Aber die Helleborus kann bereits in vollem gesehen werden

Ich finde es wunderschöne Blume ......... es ist wirklich eine der schönsten Blumen die Ich kenne






13 opmerkingen:

  1. Schitterende collages Thea! Hoop dat de kou na het weekend voorgoed weggaat.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,al is het nu koud,de lente zit al echt
    in de lucht.
    Prachtige collages heb je gemaakt van je tuin.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je collages,heerlijk als je weer kleur in de tuin ziet verschijnen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Thea.
    Leuke de foto met de bemoste boom en daarvoor de sneeuwklokjes!

    Gelukkig zien we al wat kleur verschijnen in de tuin!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Al wel wat meer kleur dan bij ons in de tuin!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtfoto's en ook de bloemen. Helleborus is zo mooi. Ze zijn al ver in de bloei bij jou. Genieten hoor. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren hebben de helleborussen! De eerste foto lijkt wel een aquarel zo mooi!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga ook altijd op zoek naar bloemen en kleur in de tuin dezer dagen, heerlijk om zo'n ontdekkingen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, wat een prachtige intense kleur heeft de helleborus!!

    Fijn weekend
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea de bloemen van de helleborus zijn inderdaad prachtig. Wat mij ook facineerd is hoe sterk ze zijn met de vorst liggen ze plat op de grond en als het zonnetje erop komt lijkt het alsof er niets aan de hand is. Zo mooi.
    Een heerlijk weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die bloemen alweer in de tuin. Het voorjaar gaat kriebelen. Ik heb nog een leuke link voor je http://inhaken.com/ staan leuke patronen op die jij vast ook wel kan waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's Thea. Als ik dit zo zie dan begint het steeds meer te kriebelen. De Lente kan niet snel genoeg komen. Volgens mij heeft iedereen er zo langzamerhand wel zin in. Weg met de winter en welkom lente. Al die mooie bloemen, geuren en warmere temperaturen. Heerlijk.

    Fijne avond
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wunderschöne Bilder!
    Schneeglöckchen und Helleborus waren auch heute bei meinem Gartenrundgang die Stars im Garten, sonst blüht leider noch nicht sehr viel.
    Liebe Grüße, Monika

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.