~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 29 maart 2013

SJORS de eekhoorn......

                                
.......................... Er liggen hier nog een boel foto's op de plank .........
en door mijn problemen met de pc ....... werden het er steeds meer
Toch ze zijn veel  te leuk om zomaar op te bergen en ........ om niet meer te laten zien ...........
dus ga ik zo af en toe er nog een logje mee maken ........... Es gibt noch eine Menge Fotos auf dem Regal ........... Und durch meine PC Probleme ...........  wurde es mehr und mehr
Doch sie sind viel zu schade um ........... einfach  zu speichern

Also gehe ich hin und wieder mal ein Log-Eintrag da von machen.

 Hier zie je de eekhoorn  .............. die wij Sjors noemen
van de pindakaas snoepen ......... Hij doet dat op een bijzondere manier ................
onderste boven hangt hij aan de houder ......... en na afloop ......
zit hij helemaal onder .......... tot zijn snorharen toe ................
hij heeft een tijd nodig ............. om alles schoon te likken.





Hier seht ihr das Eichhörnchen ..............wir nennen ihn Sjors .......

die Erdnussbutter genießen ............. Er tut dies in besonderer Weise.

Er hängt kopfüber an der Halter ..........und danach sitzt er völlig unter

bis zu seinem Schnurrbart ............

Eine ganze weile braucht er ...................... alles sauber zu lecken ..............

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk beest die Sjors, daar kun je uren naar kijken. Ik begrijp dat het een stamgast is.
    Fijne Paasdagen!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Janneke...er zijn al zoveel generaties langs geweest...we noemen hem ook wel eens gekscherend, Sjorsje 24 !!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's heb je kunnen maken van Sjors de eekhoorn.
    Ik vind eekhoorntjes zo'n schattige beestjes.

    Ik wens je fijne Paasdagen
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou ik graag willen dat ik familie van jou Sjors als bezoekers had in mijn tuin.
    Wat een schatje is dat. En zo mooi vastgelegd Thea.
    Fijne paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Thea, wat zijn ze lief om te zien. Maar ik weet niet of ze echt zo lief zijn.Hier zwerft er ook een in de bomen achter ons huis, maar heb hem/haar nog niet op de foto kunnen krijgen.
    Fijne Paasdagen.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.