~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 10 april 2013

VEEL VOGELS.......


....................Koolmees ....Groenling ...Kleine bonte specht ......Boomklever ....


........................Roodborstje ....Pimpelmees ........Koolmees ......Staartmees ....
..................Staartmezen ......

..................Roodborstje ......Staartmezen .....Pimpelmees ..........

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke collages Thea.De groenling heb ik heer maar 1 keer gezien .En wat zijn de staartmezen ook mooi ,helaas heb ik die nog nooit gezien hier .Het is bij jou ook gezellig druk.Ik begin nu te minderen met voederen,maar ze komen elke keer kijken of er weer eten is .
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Thea, Wat zijn ze weer leuk om te zien.....zo heb ik ze ook telkens in de tuin. Ik geniet daar ook zo van.Heerlijk dat nu de lente in aantocht is he. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid bij je in de tuin,Thea.
    En zo mooi gefotografeerd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie verzameling heb je daar, op sommige soorten ben ik echt wel jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's!
    Ik hou ook heel veel van vogels, ik doe momenteel een actie
    voor het vogel en wilde dieren opvangcentrum van bij ons.
    Ik hoop dat ik deze beestjes wat kan helpen want ze hebben
    het hard te verduren gehad deze winter.

    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea,wat een boel vogeltjes,ik heb niet zo veel,maar hier zijn wel poezen,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier komen er ook niet zo veel meer Irena, en ik merk dat ze vaak erg bang zijn.
      Er is een huis verkocht hier in de straat, en de nieuwe bewoners hebben 2 katten.
      Die komen hier in de tuinen op jacht!!!

      Vreselijk!

      Verwijderen
  7. Wat een vogelparadijs heb je daar, heerlijk al die mooie vogels.
    Zo lekker om naar ze te kijken he.
    Wij hebben helaas niet zo heel veel vogeltjes in de tuin, die jagers van mij zijn veel te snel:)
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt deze vogels prachtig in beeld gebracht - deze winter heb ik ook echt genoten van hun dagelijkse bezoek aan onze tuin.

    Veel liefs en fijn weekend!!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The jij hebt echt een vogelparadijs. Heerlijk he wat een beetje voer voor leven geeft in de tuin.
    Machtig mooi.
    Heerlijk weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea.
    Wat een mooie foto,s. Ik geniet ook zo van alle vogels in mijn tuin.Soms heb ik zelfs ook de boomklever in de tuin.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.