~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 2 oktober 2013

IK BEN ER NOG.....

.....
We zijn nog steeds bezig met de tuin......
manlief heeft weinig vrij gehad deze zomer en
op vakantie zijn we al helemaal niet geweest .....
dus het gaat allemaal een beetje langzaam

Maar ik heb tussen door natuurlijk wel een paar leuke foto's gemaakt

Wir arbeiten noch immer an den Garten ......
mein Mann hatte sehr wenig freie tagen in diesem Sommer
Auch sind wir nicht auf Urlaub gewesen ....
Also es geht alles ein bisschen langsam

Aber ich habe zwischen den Unternehmen durch
Natürlich ein paar nette Fotos gemacht



5 opmerkingen:

  1. Ha, leuk Thea dat je er ook nog bent. Je laat ons weer prachtige creatieve foto's zien.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat voor foto's...ze zijn schitterend Thea.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles op zijn tijd zeg ik altijd maar zo .Je laat in elk geval prachtige foto's zien !!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt het daar erg gezellig, druk bezig zag ik op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,nee ik heb geen fcbook,wat een prachtige sfeerplaatjes laat je zien,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.