~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 12 februari 2014

WINTER 2013/2014


........ We hebben een winter die op Lente lijkt dit jaar
zo af en toe een vorstelijk randje
langs de planten en het groen

Toch ben ik er van overtuigd
dat we nog best wel wat vorst zullen krijgen
misschien ook nog wel sneeuw
We wachten af.......

Wir haben eine Winter
in diesem Jahr
es scheint eerder Frühling
gelegentlich ein wenig Frostliche Kante
entlang der Pflanzen und Blumen.

Trotzdem bin ich davon überzeugt,
dass wir ziemlich viel Frost bekommen werden
vielleicht sogar Schnee
Wir warten ab .......

3 opmerkingen:

  1. wow wat leuk op de foto gezet. Hier in het midden van Nederland geen sneeuw, weinig ijs etc. Dus niet van zulke mooie foto's kunnen maken. Wel genieten van de zon en alles wat al opkomt! Dan maar op naar het voorjaar. Fijne tijd!! Groetjes,Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's Thea.
    En ja,in principe kan het best nog gaan winteren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke collage, maar die winter mogen we van mij helemaal skippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.