~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 5 maart 2014

VROEGE LENTE......

........ Maart is nog maar net begonnen
en we hebben al volop Voorjaar.

Om blij van te worden
Sneeuwklokjes en crocussen zie je al overal
een enkele narcis bloeit al
en overal zie je al de mooiste Helleborussen verschijnen

März hat gerade erst begonnen
und wir haben bereits Frühling.

Um glücklich zu werden ....nicht
Schneeglöckchen und Krokusse stehen überall

eine einzelne Narzisse blüht schon
und viele schönen Hellebore erscheinen bereits

5 opmerkingen:

  1. O wat zie ik bij jou ook prachtige Helleborussen, die dubbele lichtroze met donkere spikkels, gewoon een juweeltje. Ik zie op de laatste foto ook de Akebia knoppen, heerlijk.
    Geniet van het mooie weer!
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemen allemaal Thea,daar word een mens blij van .Heerlijk hoor de lente
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die staan allemaal bij jou in de tuin? Mooi zeg. Wat een weelde. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,de lente barst los.
    Vorig jaar was alles erg laat en dit jaar alles erg vroeg.
    En ik heb er niks op tegen.
    Je foto's zijn prachtig,Thea.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Thea, wat zijn die helleborussen geweldig mooi. En je fotos prachtig hoor.Het is weer heerlijk genieten in de tuin. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.