~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 12 juli 2014

DEZE WEEK IN ELSEVIER...

Deze week staat er een interview met foto over mijn Moestuin in het weekblad Elsevier.

Diese Woche steht ein Interview mit Foto über meinen Gemüsegarten im Wochenmagazin Elsevier.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Thea zo'n artikel .Ik lees het blad niet maar ga even kijken of ik het nog kan kopen want het lijkt me heel leuk om te lezen !!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je in de Elsevier staat, dat is toch bepaald geen tuinblad.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.