~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 14 februari 2015

NIEUW LEVEN


In December hadden we hier al de eerste bloemen in onze voortuin

Maar intussen komen er steeds meer bloemetjes bij
vooral als het zonnetje zich laat zien

Im Dezember hatten wir schon die ersten Blumen in unserem Vorgarten

Aber in der Zwischenzeit sehe Ich mehr und mehr Blumen
besonders wenn die Sonne sich zeigt

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk Thea je foto's .Ook hier komt er steeds iets meer kleur in de tuin .Het verbaasd me soms hoe snel bloemen opeens te voorschijn komen .Zo mooi je viooltjes ,ik heb er ook nog een stuk of drie staan en die blijven bloeien .
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat vooruit hé, vandaag zoemde het ongelooflijk bij onze krokussen, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het gaat de goede kant op! Je hebt prachtige Helleborus. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk als de Helleborussen weer bloeien Thea. Het ziet er al weer vrolijk uit bij je, voorjaar is op komst.
    Groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk! Je sneeuwklokjes zijn al aan het bloeien! Volgende weekend zijn wijn in der buurt van Hamburg in het Noorden op en grote sneeuwklokjes feest met tentoon stellers uit Duitsland, Nederland en Engeland! Ik ben al heel benieuwd, eindelijk begint weer een nieuwe tuinseizoen!
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.