~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 2 februari 2015

SNEEUW......

Om foto's te maken in je tuin is sneeuw natuurlijk wel heel erg mooi
Für die Herstellung von Fotos ist Schnee im Garten natürlich sehr schön

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi Theo, gelukkig hebben we ook nog wat sneeuw gekregen hier, maar het was ook weer snel weg. Nu alleen maar hagel, regen, natte sneeuw.....brrr ik wil voorjaar.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi een laagje sneeuw, jammer dat ie telkens zo snel weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plaatjes Thea .Hier een paar keer een klein laagje sneeuw gehad en dat was zo weer weg helaas.De eerste collage vind ik echt heel mooi met de engeltjes
    Fijne week,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad schitterend Thea.
    Hier vanmiddag flinke sneeuwbuien,maar het bleef niet liggen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je gevonden Thea! En meteen een volger erbij. Heerlijk die sneeuw. Hier in zeeland geen vlokje in mijn tuin gezien. Genieten dus van andere tuinen met sneeuw. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea ik zat gisteren net aan je te denken. Geen blogposten meer over je tuin al heel lang!! En gelukkig daar ben je weer. Jullie hebben zo te zien heel veel meer sneeuw gehad dan wij in de Flevopolder. Geeft altijd prachtige plaatjes.
    Heerlijke dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    bei uns ist der Schnee bereits verschwunden. Bis auf ein paar klägliche Reste ist alles getaut.
    Deine Winterimpressionen sind sehr schön. Dein Garten sieht ganz verzaubert aus.
    Gruß, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea, your garden looks very charming with all the snow!
    Happy weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea, ik was ook even op jouw blogs aan het snuffelen..
    Prachtig zijn ze ! Welke zal ik volgen ? Deze in ieder geval én Doortjes moestuin denk ik.
    Tot gauw !
    Met een hartelijke van het noorden naar het zuiden !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.